Конкурс книжкових трейлерів

Традиційно  Бібліотека Goethe-Institut в Україні пропонує читачам українських бібліотек і справжнім книголюбам випробувати свою фантазію та креативність. Цього року ми вирішили запропонувати новий, кардинально відмінний від попередніх, формат змагання – створення відеотрейлера до улюбленої німецької книжки.
Новітні технології вже давно стали сьогоденням сучасного читача – і саме у книжковому трейлері можна оригінально поєднати два, здавалося б, взаємовиключні захоплення: книжку та цифрові технології візуалізації, щоб зацікавити публіку улюбленими літературними творами. 
То що ж таке книжковий трейлер? Це міні-відео, тізер, який візуалізує, унаочнює зміст книжки та відображає її найкращі моменти. Сьогодні книжкові трейлери є самобутним видом мистецтва, що поєднує у собі літературу, візуальне мистецтво та цифрові технології. 
Створення власного книжкового трейлеру дає читачам гарну можливість креативно та продуктивно проаналізувати прочитану книжку, опрацювати власні думки, емоції, ідеї та поділитися отриманим досвідом. 
Читачі бібліотек, які беруть участь у проекті, мають обрати книжки з німецькомовних фондів Goethe-Institut, які знаходяться у бібліотеках, та створити книжковий трейлер до вподобаної книжки.
Прикладом книжкових трейлерів можуть бути: журналістське відео - інтерв’ю з читачем/читачкою, в якому одна або декілька осіб діляться своїми враженнями про книжку; сценізований трейлер - тут учасники на власний розсуд обирають одну або декілька важливих сцен із твору, створюють відповідний сценарій, розписують діалоги та знімають обрані сцени на відео; фототрейлер -  для якого добираються фотографії, що передають бачення твору або враження від нього. Також можна робити мальовані, анімаційні трейлери та будь-які інші формати, котрі найкраще презентують вашу улюблену книжку. Ми будемо раді усім проявам вашої творчості!
Коло учасників: брати участь у конкурсі можуть усі читачі українських бібліотек-учасниць проекту.



Увага: змагатися за отримання стипендії до Німеччини можуть тільки повнолітні особи!

 

Мета конкурсу:

-          реклама німецької мови та німецькомовних фондів  бібліотек Медійної мережі Goethe-Institut в Україні,

-          підвищення інтересу читачів до Німеччини та німецької культури.

 

Назва: Моя улюблена німецька книжка.
Формат: відео
Тривалість відео: до 3 хвилин
Мова: без обмежень
Одна особа може надіслати тільки одне відео.
Вимоги до відео:
Трейлери мають бути короткими, але змістовними, відображати бачення книжки учасника конкурсу.
Відео та фотоматеріали можуть поєднуватися з аудіо-елементами. (У разі використання пісень або музичних треків, слід перевірити, чи надав правовласник дозвіл на їх використання).
Технічні передумови: усі формати відео, які є доступними користувачам ОС Windows. Роботи надсилаються у записі на СD-диску.

Маленька порада:  важливими програмами є  Windows Live Movie Maker (Win 7) Movie Maker 2.6 (ab Win XP), Screencaster-Videosoftware: www.screenr.com

Журі не оцінюватиме конкурсні роботи лише за критерієм технічної якості виконання. Тобто, трейлери можна знімати на відеокамеру, фотоапарат, планшет або мобільний телефон.
Передусім журі оцінюватиме креативність та оригінальність, адже книжкові трейлери покликані, зокрема, привернути увагу до фондів бібліотек і сприяти популяризації читання.
Призи:
Головний приз (перше місце) – мовна стипендія у Німеччині (Goethe-Institut бере на себе витрати на переїзд, перебування та вартість мовного курсу, а також підтримку в отриманні візи на час перебування у Німеччині).
Друге та третє місця у конкурсі, а також переможці ФБ-голосування теж будуть відзначені призами (електроні книги, MP3-плеєри тощо).
  
Перебіг конкурсу:

1-ий етап:  Регіональний конкурс
Початок: 1.2.2014
Бібліотеки на місцях оголошують конкурс, готові роботи подаються у записі на CD-дисках.
Кожен учасник конкурсу отримає диплом.
Найкращі митці отримають невелички призи на місцях. 

2-ий етап: Загальнонаціональний конкурс:
До 15.04.2014 бібліотеки-учасниці проекту надсилають роботи-переможці  першого етапу до  Goethe-Institut у Києві (максимум 5 робіт).
Роботи надсилаються у записі на CD-диску.
У Києві журі визначить переможців національного конкурсу (1, 2 і 3 місця) та підіб’є підсумок голосування у Фейсбуці.
Нагородження переможців відбудеться до 20.05.2014.

Журі: митці, бібліотекарі, дизайнери, PR-фахівці, журналісти.
Робота з громадськістю: веб-сторінки бібліотек, соціальні мережі, преса.

Учасник, подаючи роботу на конкурс, підтверджує, що ознайомився з правилами проведення конкурсу та дає згоду бібліотекам на використання своєї роботи з метою реклами бібліотечних фондів.

Коментарі

Популярні публікації